Selamat Datang Ke Perak3 Forum

Sila Register Dulu Id Anda Sebelum Masuk Ke Site

November 2017

MonTueWedThuFriSatSun
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Calendar Calendar

Masa Itu Emas

Waktu Solat


    Assalamualaikum w.b.t.. saye ahli baru yang tidak bersalah..kenalkan...

    Share

    Assalamualaikum w.b.t.. saye ahli baru yang tidak bersalah..kenalkan...

    Post by NuRiL on 3/27/2009, 4:55 pm

    Nama : Nuril '****** Fatin

    Umur : 21

    Jantina : Gadis sopan santun goda

    Asal : Perak

    ID ym : newrail

    Reffer : Mariss & Ain


    Last edited by NuRiL on 3/27/2009, 6:58 pm; edited 2 times in total
    avatar
    ain.chumel
    Lady~Of~Admin™
    Lady~Of~Admin™

    Re: Assalamualaikum w.b.t.. saye ahli baru yang tidak bersalah..kenalkan...

    Post by ain.chumel on 3/27/2009, 4:57 pm

    gelak sakan thnxx sbb sudi nk join gelak sakan

    Re: Assalamualaikum w.b.t.. saye ahli baru yang tidak bersalah..kenalkan...

    Post by NuRiL on 3/27/2009, 5:03 pm

    i malu2 sbenanye malu

    Re: Assalamualaikum w.b.t.. saye ahli baru yang tidak bersalah..kenalkan...

    Post by missrott on 3/27/2009, 5:06 pm

    wellcomee new..
    silap referee tu..
    pasl miss ajak dulu...
    xpe la abaikn.. xpnting pun...
    wakakaka...
    avatar
    tam
    Senior
    Senior

    Re: Assalamualaikum w.b.t.. saye ahli baru yang tidak bersalah..kenalkan...

    Post by tam on 3/27/2009, 5:12 pm

    salam welcome peluk

    Re: Assalamualaikum w.b.t.. saye ahli baru yang tidak bersalah..kenalkan...

    Post by NuRiL on 3/27/2009, 6:35 pm

    ala..yeke miss... maybe new x prasan kot.. maap la yek...
    maybe sbb sblm ni bz sgt~~~~
    anyway....thankz ek sume.. i lap u all peluk

    Re: Assalamualaikum w.b.t.. saye ahli baru yang tidak bersalah..kenalkan...

    Post by nurul_diya07 on 3/27/2009, 6:45 pm

    coming....

    ......salam untk diya jugak ek..:)
    ........be enjoy youself
    amacam




    salam
    avatar
    _bubu_
    Super Admin
    Super Admin

    Re: Assalamualaikum w.b.t.. saye ahli baru yang tidak bersalah..kenalkan...

    Post by _bubu_ on 3/27/2009, 11:45 pm

    hai nuril bontot gelak sakan

    Re: Assalamualaikum w.b.t.. saye ahli baru yang tidak bersalah..kenalkan...

    Post by echo-chu on 3/28/2009, 1:27 am

    Re: Assalamualaikum w.b.t.. saye ahli baru yang tidak bersalah..kenalkan...

    Post by NuRiL on 3/28/2009, 1:53 am

    x guna punya bubu... bukan nak greeting aku masuk sni marah

    capel bontot bubu... hiyarghhhhh

    new >> blackeye << bubu
    avatar
    Fahmi
    ~SiteAdmin~™
    ~SiteAdmin~™

    Re: Assalamualaikum w.b.t.. saye ahli baru yang tidak bersalah..kenalkan...

    Post by Fahmi on 3/28/2009, 3:33 am



    _________________




    avatar
    _bubu_
    Super Admin
    Super Admin

    Re: Assalamualaikum w.b.t.. saye ahli baru yang tidak bersalah..kenalkan...

    Post by _bubu_ on 3/28/2009, 7:52 am

    nuril lmao

    penampo

    Re: Assalamualaikum w.b.t.. saye ahli baru yang tidak bersalah..kenalkan...

    Post by echo-chu on 3/30/2009, 5:09 am

    kalau nak sembang, kat CB...

    Re: Assalamualaikum w.b.t.. saye ahli baru yang tidak bersalah..kenalkan...

    Post by en.izz on 3/30/2009, 10:25 am

    ade new terkejut

    Re: Assalamualaikum w.b.t.. saye ahli baru yang tidak bersalah..kenalkan...

    Post by sixthjam on 3/30/2009, 12:45 pm

    tq bos

    Re: Assalamualaikum w.b.t.. saye ahli baru yang tidak bersalah..kenalkan...

    Post by __m1tz__ on 3/30/2009, 3:28 pm

    welkam nuril....majukan site ni ye peluk

    WASALAM_______________________________

    Post by zh4f on 4/6/2009, 4:15 pm

    WELCOM

    NURIL hye

    ENJOY

    minum

    Re: Assalamualaikum w.b.t.. saye ahli baru yang tidak bersalah..kenalkan...

    Post by camelia on 4/7/2009, 3:01 pm

    newril peluk
    mana c++ hari tu aku tak kire aku nak panggil c++ gak lmao lmao
    aku mana tau ape2 bedal je lah gelakgelak sakangelakgelak sakan lmao

    Re: Assalamualaikum w.b.t.. saye ahli baru yang tidak bersalah..kenalkan...

    Post by NuRiL on 4/13/2009, 10:15 am

    aiyok..bukan c++... tu java script maaaaaaaaaaa tumbuk

    Sponsored content

    Re: Assalamualaikum w.b.t.. saye ahli baru yang tidak bersalah..kenalkan...

    Post by Sponsored content


      Current date/time is 11/18/2017, 7:56 pm